realdogsdontbark

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av realdogsdontbark - 13 maj 2016 20:51

Igår var laserkvinnan här på återbesök till Uno. Jag ville veta om han var okej inför säsongen och om jag kan öka på träningen. Hon konstaterade att Unos knän är helt stabila och för det behöver jag inte oroa mig. Viktträningen och cyklingen har gett honom fina muskler på rygg och rumpa (se bilden) men nu behöver han bygga andra muskler bak på rumpan och uppe på ryggen. Han var inte spänd någonstans utan det är bara att öka på med mer cykling och även backträning, mindre med vikter och istället mer pilatesboll. 


Nu när det är fritt fram för mer träning så fick dom idag gå säsongens första backträning. Det var faktiskt första gången som Uno fick vara med. Han fick gå med Moja så att han skulle fatta vad det handlade om. Fatta gjorde han utan problem och det var istället svårt att hålla i honom. Moj fick gå i långlina då matte inte fullt litade på att hon inte skulle gå på egna äventyr. Wili var taggad till tusen och fick glada hejarop från Uno.


 
  På em hämtade jag två olika paket som kommit. Det ena innehöll Wilis nya mat, allergivänligt godis och laxolja. 


Det andra innehöll Unos nya baddräkt (en vit som ska ersätta den blå när reglerna ändras) och Mojas födelsedagspresent.


Moja hjälpte till att ta ut luften ur plasten.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards