realdogsdontbark

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av realdogsdontbark - 5 maj 2016 15:20

Det har varit och är fortfarande superväder. När Moja frivilligt är ute flera timmar i trädgården, då vet man att det är varmt ute.
Idag fikade vi på Retro. Det var många som ville prata med och om den stora hunden. Trollen liksom försvinner men det gör dom ingenting. Uno var dödstrött av värmen och alla timmar i trädgården så folk uppfattade honom som lugn.Caféts ägare och jag har gått en hundkurs ihop och hon är noga med att alltid påpeka att Uno är den mest väluppfostrade hund hon träffat...

Uno och Wili körde dubbel styrketräning på vägen hem. Unos rumpa börjar bli riktigt fin nu.

På förmiddagen gjorde jag isbitar till hundarna. Uno älskar is så jag tror att det blir uppskattat när det är färdigt. Jag hade sparat en julkalender just för detta ändamål. Smakerna är turkisk yoghurt, biff och fisk.

Jag kanske har klurat ut vad Uno inte tål. Det verkar vara nöt. Han kliar sig betydligt mindre nu men jag avvaktar lite innan jag ropar hej.

Jag vill ut på långlinepromenad men alla tre är helt däckade så jag antar att det får vänta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards