realdogsdontbark

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av realdogsdontbark - 31 mars 2010 19:53

Har gjort en liten roadtrip idag på 9 tim, Boden- Gävle.

Hundarna låg och sov. När dom var ute och kissade så ville dom snabbt in i bilen igen. Idag fick dom även varsin bur att sussa i. Lite extra plats.


Åkte själv och hade önskat att Moja kunde kört så jag kunde kolla mer på omgivningarna. Har visserligen åkt vägen några ggr, men de e ändå mkt att titta på. Märktes att de e vår nu för visserligen låg det snö på marken men träden var i stort sett snöfria och det var milt på vägarna så man fick använda torkarna frenetiskt. Eftersom jag inte kunde kolla speciellt mkt på omgivningarna så roade jag mig med att spana in ortsnamn. Mina favoriter är:

*Via

*Blåkulla (högst aktuellt)

*Maj

*Önska


Jag hade bokat ett rum på Gävles B&B. Skulle ringa när jag närmade mig. Upptäckte att min tel inte funka. Ibland är tre hopplöst. Hittade iaf dit och när jag tagit ut hundarna för att gå en sväng så kommer en kille som bor på stället och jag får låna hans tel.

Sen tog jag doggsen på en runda i dimmiga Gävle innan vi installera oss i ett fint och stort rum.

Det första jag fick göra va att springa ut med Wili. Han skulle kräkas och golven är gamla med breda springor i så de va bara att kuta ut. När jag kom tillbaka så var Wilis mat borta... Moja sa att de hade varit en ENORM råtta och ätit upp den. Hmmmm.

  Fönstertittaren

Bus i sängen.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards