realdogsdontbark

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av realdogsdontbark - 2 mars 2010 15:18


Imorse var jag hos veterinären, dock utan djur. Var där för att intervjua chefen, håller på  med ett arbete i skolan. Hade aldrig varit där förut så vi fick en rundvandring. Det var större än jag trodde. Chefen berättade då om att de hade en hund där som låg på obs. Den hade åkt 7 km efter bilen och mådde inte så bra. Att den överhuvudtaget levde berodde på att det var snö. Min fråga var då om de hade anmält ägaren eftersom det är olagligt att binda hundar i dragkroken. Hon ville inte riktigt svara på det , sa att det var känsliga frågor,så jag antar att de inte gjort de.  För jävligt isf. Men man kan ju hoppas att ägaren lärt sig en läxa.


Min nästa fråga var hur mk det kostar att kastrera en tik hos dom. Just nu hade dom erbjudande på det. 4000 kr. Inte så farligt som jag trott. Möjligt att Moj kommer göra ett besök där snart.


Idag är det snöstorm ute. Troligtvis kommer det bli lite utställ träning ikväll eftersom  jag anm Wili till en inoff om två v.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards