realdogsdontbark

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av realdogsdontbark - 15 mars 2010 18:03

Mojas motto hänger och dinglar i ett träd längst med träsket.

 

Må gott.

Hon gör så gott hon kan för att leva efter sitt motto.

I fm sa hon att hon mår bättre av att stanna i soffan än att gå ut å gå.

     

Nu trodde jag inte riktigt att det var helt sant så efter en stunds protesterande så fick jag med henne ut ändå.

Hade tänkt att gå runt träsket men ångrade mig och gick PÅ träsket iställe .

Eftersom Moja inte var så motiverad så släppte jag henne en stund. Då blev det lite mer fart på de små bena. Wili fick dubbelt så långt koppel så han kunde springa lite.

            

- Kom nu matte så går vi hem!


Hittade ett till budskap hängandes i ett träd. Wili var övertygad att det var riktat speciellt till honom. Han har fått lite storhetsvansinne efter lördagens vinst...

  


Väl hemma igen tyckte Wili det var dax att stoppa i sig lite av frukosten. Eftersom han äter sååååå långsamt så ställer jag skålen där jag är för att inte fröken fetknopp ska tjuva. Trots det så tjatade hon om sitt motto igen...

 

- De e ju så lite kvar. Bara en då?


  

- Om jag lägger mig ner då? Se va duktig jag är. Nu måste du väl ändå säga varsågo. Snålmatte ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards