realdogsdontbark

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av realdogsdontbark - 16 juni 2010 19:13

Idag har Wili varit hos veterinären för att kolla sin älgsparksbulle som inte vill bli mindre. Hon klämde som bara den och han reagerade inte. Konstaterade att det har blivit en inflammation efter sparken och att det bara är vätska som kommer absorberas av kroppen (som jag oxå trodde). Blir den större ska jag återkomma och då får de tömma den, men med tanke på kommande vecka så hoppas vi inte på detta. Han beodrades stillhet för snabbare resultat och värme. Moja fick bantningsfoder då de sista kilot vägrar ge med sig.

Kom på att jag hade kvar mina Back on Track paddar som jag hade till hästarnas gallor och det funkade bra. Rotade fram dom och en linda. Wili har sedan dess sett ut och luktat som en liten häst. Utan att protestera som vanligt. Eftermiddan har spenderats i trädgården. Himla bra tyckte hundarna. Själv blev jag en nyans för röd.

  Bulle

Snacka om dubbelhakor...

        Det är alltid bäst att sola där man knappt får plats.   Tränar för det som (förhoppningsvis) komma skall.   Vatten på näsan.

Man blir trött av en dag i solen.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards