realdogsdontbark

Alla inlägg den 3 november 2010

Av realdogsdontbark - 3 november 2010 16:24

Födelsedagsdagen fortsatte med ensamhetsträning. Gick och handlade bakelse för att fira lite. Han är superduktig på att vara ensam. I går låg han kvar i soffan när vi åkte och handlade mat. Ville inte ens följa med.

Mer träning blev de iform av balansbollsträning. Slutade med att jag bara höll i bollen med ena handen.

    

Ännu mer träning föjde av en löprunda. Wili fick springa före mig och det gjorde han riktigt bra. Ibland ville han stanna och skvätta men då sa jag till honom.

När vi kom hem blev det tårtätande.

    

Av realdogsdontbark - 3 november 2010 13:21

Idag fyller Wili 2 år!

Det firade han med att ta sovmorgon. Matte fick väcka honom efter kl 9.

Sen gick vi till godisaffären och där fick han välja vad han ville ha. Nu är han ganska kräsen och tyckte att det luktade goare på golvet än i godislådorna...Jag tog några saker som jag trodde skulle passa herrn.

  Finn ett fel.  


Väl hemma igen så busade han en stund med grisörat. Efter nåra timmar är iaf tandborsten och halva kexet uppätet. Det märks att inte Moja är här.


Wili vill passa på att gratta sina syskon: Shirley, Elza, Emilie och Telda. Hurra, hurra, hurra!

 

11,5 vecka. 

 1 år.

 2 år.     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards