realdogsdontbark

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av realdogsdontbark - 21 oktober 2010 11:21

Det var strålande sol när jag skulle gå ut med doggsen. Det inspirerade mig till att ta bilen ner till strandpromenaden för att fota lite. På väg dit ser jag att himlen är kolsvart mot havet. Överväger att vända och försöka fånga solen här hemma iställe men tänker att ovädret kanske är ute i havet. Det var det oxå, i typ 5 min innan det hann ifatt mig. Hann iaf ta några kort, bla på Kallbadhuset.

        

I Varberg är måsarna kända för att sno mat från folk som köpt korv eller från picknickkorgen som tillhör badgästerna. Denna mås var dock lite mer sofistikerad och åt mussla till lunch.

  


  

Envis som jag är så fortsätter vi vår promenad i snö och hagel. Moja tycker att matte bör spärras in på mentalklinik. I brist på tak söker hon skydd under en bänk.

    

Wili skiter i vad det är för väder, så länge det inte regnar är han nöjd. Pip-pip säger han när han tvingas vänta på att Moja ska trycka klart under bänker.

  

Det blev trots allt en kort rund och det var svinkallt. Skönt att sitta inne och se på när snön faller.

       

Kanske dax att ta in utemöblerna?


Btw så har Moj börjat löpa idag. Snö och löp på en och samma dag = ingen bra dag för liten Moj.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards