realdogsdontbark

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av realdogsdontbark - 18 januari 2015 15:48

Idag gick vi på skoterspår till Kallsjöberget. Hundarna fick vara i långlina eftersom det var flera bilar parkerade vid vägen. Vi stötte på en gubbe som knappt kunde gå och som släppte sina två hundar medans han satt i bilen. Jag undrade om jag kunde passera och det skulle gå bra sa han. Då kom hans hundar fram och Wili var inte glad. Kan du ta bort dina hundar innan dom blir bitna undrade jag men fick till svar att dom är snälla. Det är dom säkert men det är inte mina. Det avskräckte inte utan han tyckte istället att jag skulle släppa lös dom . Nu vill jag inte att dina hundar ska bli bitna förklarade jag samtidigt som jag släpade med mig tre hundar för att ta oss därifrån. Han tyckte inte att det gjorde något om hans hundar blev bitna , så även där var vi oense.
När vi väl tog oss därifrån så fortsatte promenaden utan problem. Uno ville helst spåra i buskarna och hade inga problem att gå offroad.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards