realdogsdontbark

Alla inlägg den 23 november 2013

Ont

Av realdogsdontbark - 23 november 2013 10:06

 


Igår gjorde jag ris och tonfiskblandning till Wille. Detta har resulterat i att han har ätit sin mat inklusive den vanliga maten. 

I övrigt har han ganska ont till och från. Märks framförallt när han ska hoppa ner från soffa/säng och när han ska gå uppför i trappan, han blir buren. 

Igår var han ute varje till varannan timme. Kl var nästan nio på kvällen när han vaknade och satte sig och stirrade på mig. Jag förstod att han behövde gå ut men eftersom han inte gnällde så tänkte jag vänta till nio. Han hoppade upp i soffan och kissade. Tror inte att det var meningen utan bara kom. 

I natt var han ute 23.30 Jag vaknade 02 av att han skrek till. Det visade sig att han hade kissat i sin säng och att det gjorde ont. Förmodligen hade han bara vaknat, rest sig upp och så kom kisset. Jag tänkte ta ut honom efteråt men han ville inte utan la sig i köket istället. Sen va husse ute med honom kl 06 och efter det la han sig i vår säng. Han hade svårt att slappna av och bytte ställe och ställning hela tiden så jag tog av kragen och då somnade han. Sov till nio då jag gick upp och tog ut dom. Han kissade direkt och hade ont efteråt, skrek till lite. Det är näst intill omöjligt att gå en runda med honom eftersom han bara ska stanna och klämma ut droppar hela tiden.

Sammanfattningsvis kan man väl säga att det verkar gå åt rätt håll och han kan hålla sig längre men att det fortfarande gör ont.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards