realdogsdontbark

Alla inlägg den 30 april 2011

Av realdogsdontbark - 30 april 2011 12:52

Imorse stack vi ut till öknen. 

Enligt hemsidan skulle det inte vara någon övning där men varningstavlan blinkade röd... Jaja, tänkte jag och åkte vidare. Kunde inte motstå att snön har smält och att det numer är sand i öknen.

Tog dom i långlina ifall vi skulle stöta på nåra gröna gubbar i skogen. Gick vägen där doggsen stack och kom tillbaka med 4 älgar. Kände mig rätt säker då dom inte kunde sticka. Det blev många intrasslingar, fel sida av träden osv innan vi var ute ur skogen.

 



Mojs väntar på assistans, fastnat.


När vi kom ut ur skogen och inte hade stött på nåra personer med vapen och skjutandet som hördes inte lät som i närheten så kunde jag inte hålla mig utan släppte dom. Poff sa det så var dom borta. Kunde inte annat än garva. Det tog nån minut sen kom dom. Jag var dessutom väl förberedd med skinka i fickan = uppskattat.

       Man kan hitta mycket skumt i öknen.  Smile!

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards