realdogsdontbark

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av realdogsdontbark - 9 februari 2011 19:23

Idag jobbade jag så jag hann med att träna på travet. Hade inget att träna så jag frågade Cissi om hon hade nåra tips. Vi kom fram till en vändning och skaka på huvudet + lite annat.  Började med vändningen på båda hundarna. Det gick ok.  Inte så lätt när det är andra hundar ivägen och man själv inte vill vara  i vägen. Fick till det hyfsat så länge hundarna var koncentrerade på mig.

Sen gick vi på att skaka på huvudet. Wili kan nu att titta åt vänster... Han körde hela programmet och avslutade med att titta åt vänster, varje gång.  Nu gäller det bara att få honom att titta åt höger också och sen koppla ihop det.

Moja tränade oxå lite skakning. Hon fattade nog inte varför hon fick klick. Verkade inte så iaf. Efter en timme va jag trött...

  

Härom dagen var jag och Wili hemma hos Nikki för fotosession. Wili var inte alls på hugget och det här blev den bästa bilden. Fotograf är Ola.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards