realdogsdontbark

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av realdogsdontbark - 2 januari 2011 18:44

  


Imorron börjar vi köra mot norr.

Vi stannar i Sundsvall och tar sista biten på tisdag.

Moja börjar ana oråd och värre kommer det bli då vi ska packa släpet ikväll.

Som tur är så har hon varit och fått lite lugnande massage. Det visade sig att hon är mkt bättre i nacke och skuldror + att höger bakmuskulatur börjar blir lika stor som vänster! Superbra. Kanske att täcket har hjälpt till?

Nu håller vi tummarna för fint väder och halkfria vägar.

Av realdogsdontbark - 2 januari 2011 18:41

Fick fler bilder på underverken och delar med mig av några.

Mer foton finns på www.kingkhufu.se.


        

Av realdogsdontbark - 2 januari 2011 18:32

Nyår spenderade jag i Gbg, utan hundarna. Eller, utan mina hundar för att vara korrekt. De fick vara hemma hos mormor och morfar för jag tyckte det räckte med 6 basenjis i en tvåa.

  

Jag blev väl mottagen av Zelda och Laban. Zeldas pussar ville aldrig ta slut.

Senare kom Pinot med matte Rebecka och Minna med tjejligan men det var ändå lugnt på hundfronten.

  

Dagen efter tog vi en glashal prommis ute på Särö. Lyckligtvis stod alla på benen.

 

Det röda gänget.

 

Pinot innan täcket kom på.

   

 Minna med busarna.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards