realdogsdontbark

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av realdogsdontbark - 13 juli 2010 21:05

Idag har det varit regnskurar hela dan men i ett uppehåll passade jag på att åka till Getteröns naturreservat som ligger längst ut på ön. Det är som att komma till urtiden där. En massa sten, hav och små stigar. Trodde att det skulle börja regna innan jag ens kom dit men jag hade fel. Regnmolnen låg som ett tak över havet och det kom några skvättar men det mesta drog förbi. Hundarna tyckte det var urkul att hoppa omkring på klippor och stenar. Bråttom, bråttom hade dom. Sen tog vi även en liten sväng bland husen men när jag råkade vända mig om så var det supermörkt på himlen igen så vi gick tillbaka.

            Sånna här stenfält finns lite överallt. Lite svåra att gå på tyckte trollen.    

Pricken i horisonten är färjan.

     

Solen bröt igenom och det glittrade vid horisonten.

             


I Boden finns det snöskoter, här vattenskoter.  


Senaste?

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards