realdogsdontbark

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av realdogsdontbark - 16 maj 2010 22:00

Dagen efter utställningen känns...

Så här ser jag ut:

  Aj,aj. Blir till att sola resten av kroppen nu.

Här kommer några fler bilder från gårdagen som Ola tagit och jag snott.

  Visst ser domaren nöjd ut ;)     Så här trött kan man bli efter en dag i solen.  

Idag fick jag ett nytt påhitt, nämligen att dra ihop till en sandgropsträning. Sagt och gjort och hux flux var mina troll, Nikki och Kiira på plats. Satte ihop 2 långlinor med en påse om trasa och Peter fick fungera som vinsch. Idag blev det backträning, 2 ggr var fick dom springa. Alla sprang bra. Mina hade munkorg och Wili fixade det idag! Efteråt släppte vi dom (inte Moja) nere i gropen och de fick springa av sig lite till. Sedan kunde man snacka om trötta hundar :)


   

Denna backen sprang dom i. Även de tvåbenta fick bra motion.

  Nikki på väg upp.   Kiira nästan framme.   Wili trött men glad busar i gropen.  

Kiira får lite uppfostran av morsan.

    Det gick åt mkt vatten i värmen. 

En trött Kiira 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards