realdogsdontbark

Alla inlägg under november 2016

Av realdogsdontbark - 8 november 2016 23:33

Jag bestämde mig idag för att starta ett konto på Instagram som heter todaysdogfun. Anledningen är egentligen att jag ska aktivera mina hundar varje dag och komma på fler nya tricks och övningar. Att dela med mig av inspiration kan ju aldrig vara fel. Jag kommer att varje dag lägga upp bilder eller filmer på olika hundiga aktiviteter så som tricks, övningar, hälsofrämjande mm. Först ut blev en video där Moja demonstrerar en coreövning.

Av realdogsdontbark - 6 november 2016 19:59

I eftermiddag tog jag med mig en kompis, Uno och Wili och åkte till Luleå. Det var öppen träning och massor av hundar. Vi började med att slappna av.

Sen tränade vi lite allt möjligt kul, exempelvis skateboard.

Bowling.

Olika övningar på en pall.

Spel och pussel.

Greppa apportbock. Detta lärde sig Wili direkt.

Medan Uno var lite trögare.

När de flesta gått hem passade jag på att köra lite utställningsträning vid speglarna. Det gäller att maxa dessa två timmar.

Moja har börjat löpa och fick hänga med husse istället.

Av realdogsdontbark - 3 november 2016 16:29

För 8 år sedan föddes Wili. Tänk att han redan blivit gubbe. Nu blir det att hänga med veteranerna.
Idag så åkte vi till djuraffären. När man fyller år så får man sitta fram.

Vi fikade och tittade efter present.

Hittade inget roligt där så vi åkte vidare till nästa djuraffär. Där valde Wili ut det största spelet. Han fick även godis av personalen. Sen gick vi en runda i stan. Alla dog när vi kom hem så det blir till att testa spelet ikväll. Wili har förresten beställt tonfisk till kvällsmat. Jag tror att han inte tycker det är helt fel att fylla gubbe.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards