realdogsdontbark

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av realdogsdontbark - 15 februari 2014 10:55

 

Jag ligger här under stolen och laddar efter frukosten. Råkade bara hamna här, finns ingen baktanke. Vilar mig i form inför den roliga promenaden. Ni kan själva se hur trött jag är. Att bli uppsläpad kl 09.30 en helg borde vara förbjudet. Det ska bli sååååå kul att gå.


 

Matte tycker att jag gick på bra nerför trappan idag. Hon vet ju inte vad hon svamlar om. Jag tog tillfället i akt att protestera över att det inte finns någon hiss. Det är alla basenjis rättighet med minst en hiss i huset. Saknas detta ska vi bäras ner, så de så! Dessutom regnar det typ ute, därav min strejk innan utgång. Jag brukar INTE behövas dras ner för trappan varje gång, som vissa påstår.


Jag förstår inte varför Matte skrattde efter att vi mött två trevliga damer på promenaden. Dom sa att vi hundar alltid ser så glada ut när vi är ute. Det stämmer ju. Att jag inte går helt frivilligt beror endast på slaskvädret eller kylan eller värmen eller underlaget eller...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards