realdogsdontbark

Alla inlägg den 1 september 2012

Av realdogsdontbark - 1 september 2012 23:01

Idag var det en inof på Biltemas parkering. Wili var anmäld eftersom han (och jag) tycker de e sköj. Moj däremot ville åka hem. Hon diggade inte alls våra planer men blev nöjd över att ligga i framsätet i bilen. Där tog hon även lunch när jag var borta, en påse med godis som låg i väskan på golvet.

Hur som helst så skötte sig wille bra och blev bir. Däremot i finalen blev han störd av en geting och hade lite svårare att fokusera på mig. Jag var dessutom lite snål och istället för köttbullar blev det frolic vilket inte är lika mumsigt. Slutade som BIS 2a. Syns på bilden att han inte är helt nöjd.

 

Efteråt kom en man (som alltid är med som funktionär på alla utställ) fram och sa att för honom skulle Wili vunnit och att han tyckte han va jätte fin. Kul!

Vi firade men lite spring på övningsfältet istället för pizzan jag kunde hämtat ut.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards