realdogsdontbark

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av realdogsdontbark - 26 januari 2012 19:56

Vi har varit på minisemester i Hemavan. Två små troll fick vara med och bo i stuga. 

Väldigt varmt och skönt i stugan med många liggplatser (soffa,fotölj,sängar) men enligt Moj alldeles för kallt ute. 

Som kallast var det -25 en dag. Då åkte vi runt med bilen och fotade lite. Troll fick följa med.

När vi kom tillbaka till stugan släppte jag ut Moj lös eftersom jag var 100 på att hon skulle springa till stugan. Sprang gjorde hon, fort som satan. Men till närmaste dörr som var entrén till receptionen. Självklart kom det just då folk som skulle gå in. Hade dom förtått hundspråk hade dom ringt länsstyrelsen och anmält mig för djurplågeri.


 


Här bodde vi.


         




Trollen fick käka ben en dag för att stimuleras lite eftersom dom inte kunde vara ute så mkt.

Dagen efter visade Wili mig vad han hade gjort när jag var borta, kräkits i sängen. Som tur var inte i "våran" säng. Blev till att tvätta och sen torka.


 


- Husse du är världens bästaste. Jag tigger inte, ska bara se så att du verkligen orkar äta upp älgen. Har jag sagt att du är bäst?





Moja diggade golvvärmen i hallen.  Lite för nära ytterdörren bara...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards